Direct contact telefoon 06-13012483 facebook twitter linkedin

Seasons Full Service Internetbureau

Neem contact op

Conversie (e-commerce)

Donderdag 12 februari 2015

Conversie is een heel belangrijk begrip binnen de 'e-commerce'. Want een website zonder conversie krijgt natuurlijk geen inkomsten. Met conversie zet je bezoekers aan tot een bestelling of in elk geval een betaling. Dat is je doel. In de meeste gevallen meet je dit in percentages. Het percentage verschilt weer in elke branche en/of niche. Het draait binnen de e-commerce wat betreft conversie lang niet altijd om bestellingen of betalingen alleen. Ook het aantal bezoekers dat zich op een nieuwsbrief abonneert mag je hiertoe rekenen.  

Hoger in de zoekmachines
Het aantal webshops en websites neemt alsmaar toe. Het is steeds moeilijker om dat ene felbegeerde plekje in de zoekmachine(s) te bemachtigen en daardoor neemt het optimaliseren van conversies een steeds belangrijkere plek in, in de e-commerce in zijn algemeen. Eigenaren van websites en webwinkels doen er alles aan om de juiste bezoekers aan te trekken. Hoog in de zoekmachines kun je komen te staan wanneer je veel aandacht besteedt aan SEO maar een eenvoudiger manier is zelfs het betalen voor advertenties. Bijvoorbeeld met Google Adwords. Het is aanlokkelijk om hier veel geld in te investeren maar nog belangrijker is het om de basis goed te hebben staan; Een website waarop bezoekers vinden waar ze naar op zoek zijn en ze te verleiden een bestelling of besteding te doen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit! Daarom plaatsen we hieronder 5 conversie tips, zodat je de juiste bezoekers tot actie kunt overhalen:

5 trucs om je conversie te verhogen

Hoger in de zoekmachines staan dan je concurrent?

Neem dan vooral eens contact op. Je zult er geen spijt van krijgen!

Nieuws

meer nieuws


Twitter